Pro univerzity a vysoké školy nabízíme informační systém
Moggis
Co je to ISvoš?
Informační systém ISvoš je ideálním řešením pro vyšší odborné školy.
- Umožňuje vedení téměř celé agendy VOŠ.
- Poskytuje internetové webové rozhranní pro studenty (ale i pro učitele, uchazeče...)
na úrovni převyšující nejkvalitnější systémy implementované na vysokých školách.
V čem je ISvoš tak výjimečný?
ISvoš má mnoho vlastností, které jej odlišují od jiných systémů:
1. Školní matrika
- Informační systém umožnuje generování souboru pro evidenci studentů (školní matrika) ve smyslu zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon),
který jsou školy povinny odevzdávat Ústavu pro informace ve vzdělávání (ÚIV).
- Výstup školní matriky vychází z dat evidovaných v systému a jeho vygenerování je otázkou několika sekund.
- Školní matrika zavádí povinnost evidovat o studentovi velké množství údajů. Vyplnění těchto dat však může být přesunuto na studenta,
který vybrané údaje zadává prostřednictvím webového rozhranní.
2. Mocný nástroj
- Plně zvládající převážnou část agendy VOŠ. To znamená agendu přijímacího řízení, evidenci studentů,
učitelů, studijních výsledků, absolutorií a všeho co s tím souvisí včetně evidence plateb školného atd.
- Výkonný aparát tiskových sestav od obálky přes tisk vysvědčení a diplomů, potvrzení
až po tvorbu podkladů pro statistiky ÚIV.
-
Plno dalších funkcí jako například každoroční export statistik uchazečů, který
několikadenní zdlouhavou práci zkrátí na jedno kliknutí myší.
- Naprosto bezkonkurenční internetová část pro studenty, obsahující mimo jiné elektronickou
přihlášku ke studiu, zápis na termíny zkoušek, volbu témat absolventských prací, sledování
studijních výsledků. Nedílnou součástí je i ojedinělý systém elektronických nástěnek, na které umísťuje studijní
oddělení zprávy doslova kliknutím myši a umožňující přesnou adresaci zpráv tak aby
zprávu viděli jen ti, kterým je určena.
3. Maximálně přehledné a intuitivní ovládání
- Aplikace "ISvoš Manažer" určená pro studijní oddělení je velice přehledná. Všechny informace
jsou doslova jako na dlani. Při obsluze není třeba provádět žádné krkolomné, nelogické
a nepochopitelné operace. Se systémem se lze seznámit během několika málo hodin a plně
jej pochopit ve velice krátké době.
-
Systém je postaven tak, aby využil znalostí, které uživatel již má. Například jako
editor zpráv na elektronické nástěnky používá program Microsoft Word. Stejně tak pro
práci s tiskovými sestavami se používá Microsoft Excel.
- Internetové rozhranní je stoprocentně čisté a prosté zbytečných a často podobných odkazů.
Studenti si jsou schopni osvojit práci se systémem během několika minut. Nemusí
stále znova přemýšlet kam kliknout, aby se mohli zapsat na zkoušku, jak je tomu u některých
systémů pro vysoké školy.
- K dispozici je ucelená a přehledná uživatelská příručka.
4. Bezpečnost
- O vaše data je dobře postaráno. Zálohy jsou prováděny každých 24 hodin 7 dní v týdnu.
- Přístup do systému je chráněn heslem, které je kryptováno. Celá internetová část je provozována
pod zabezpečeným přenosem. Přístup nepovolaných osob je znemožněn.
5. Optimalizace
Internetové rozhranní je velice přísně optimalizováno tak, aby jej mohli efektivně využívat i uživatelé s velmi pomalým
připojením k Internetu. Jednotlivé stránky jsou často
načítány a zobrazovány mnohokrát rychleji než některé stránky na Internetu.
6. Nenáročnost
- Systém ISvoš může využívat i škola, která nemá trvalé připojení k Internetu. Data
jsou rozdělena do dvou databází, z nichž jedna je umístěna na vzdáleném, vysoce
výkonném počítači s velmi dobrým připojením do Internetu. Škole tedy stačí data občas
synchronizovat, na což postačí i vytáčené připojení.
- Požadavky na technické vybavení nejsou vůbec vysoké. Dá se říci, že ISvoš Manažer
funguje na jakémkoliv počítači, na kterém bez problému běží operační systém Windows 2000
nebo vyšší.
7. Výhody
- Zrychlení a menší chybovost práce na studijním oddělení.
- Přenesení velké části zátěže ze studijního oddělení na studenty.
- Výrazné zatraktivnění studia pro současné i budoucí studenty.
8. Aktualizace
Prodejem systému pro nás práce nekončí. Stále probíhá vývoj, přidávají se nové funkce
a vlastnosti. Jsou prováděny úpravy vynucené legislativními změnami. Opravují se případné
chyby. Systém je koncipován tak, že při synchronizaci dat se systém automaticky aktualizuje
a nová verze se projeví na všech stanicích bez nutnosti vnějšího zásahu.
Tím je zajištěno, že budete mít k dispozici vždy nejaktuálnější verzi programu a tiskových sestav.
9. Technická podpora
Systém disponuje revolučním řešením technické podpory. Uživatel má možnost při práci s ISvoš manažerem
interaktivně komunikovat s pracovníkem technické podpory, který je schopen efektivně poradit při řešení problémů.
Tato on-line technická podpora je zdarma.
10. Velkorysost
"ISvoš manažer", určený pro studijní oddělení, je schopen běžet jak samostatně tak
i v síťovém provozu v rámci vaší LAN. Pokud na studijním oddělení funguje víc počítačů
současně a běží na nich náš systém ISvoš, tak jsou menší fronty studentů a to je dobré
pro školu. Pokud je systém používán třeba i na sekretariátu či v ředitelně, tak to může
rovněž usnadnit práci všem a to je zase dobré a výhodné pro školu. Nechceme abyste museli
připlácet za to, že hodláte maximálně využít potenciálu systému ISvoš. Jsme hrdí na náš
produkt a přejeme si aby byl co nejužitečnější. Proto nijak neomezujeme množství instalací,
které na vaší škole provedete. Žádné tabulky určující cenu v závislosti na počtu licencí
v našem ceníku proto nenajdete. Systém který si koupíte je váš, my to respektujeme,
a tak vás nebudeme omezovat v množství instalací či objemu dat.
11. Cena
Cena systému je o jeden až dva řády nižší než cena podobných systémů implementovaných na
vysokých školách.
Konečná cena za licenci pro neomezený počet instalací, založení databáze na vzdáleném serveru, instalaci našimi pracovníky u vás ve škole,
vytvoření subdomény pro vaši školu a přizpůsobení webového rozhraní pro vaši školu je 80 000,- Kč.
Pak si účtujeme udržovací poplatek 5 000,- Kč za měsíc. V ceně udržovacího poplatku je zahrnuta technická podpora,
hosting subdomény, pravidelné zálohování, udržování a opravy vaší zvdálené databáze. Z tohoto poplatku jsou hrazeny
náklady spojené s dalším vývojem systému vynuceným legislativními změnami a vašimi požadavky.
Informační systém Moggis je možné rozšířit o e-learningovou část, která je plně integrovaná do uživatelského rozhraní systému a umožňuje
vyučujícím vytvářet pro studenty svých předmětů elektronické kurzy, ve kterých studenti přes internet mohou studovat jednotlivé kapitoly,
odevzdávat úkoly zadané vyučujícím nebo absolvovat testy. Jednotlivé dokumenty e-learningových kurzů se ukládají na FTP server.
Cena za e-learningovou část je 20 000,- Kč. Pokud škola bude chtít využívat pro e-learning náš FTP server, bude udržovací měsíční poplatek
navýšen o 1 000,- Kč.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH